Puteți returna produsele în termen de 14 zile de la data livrării, fără penalități și fără invocarea de motive, atât la sediul Î.S. Glamour Foto Corner S.R.L., cât și prin completarea cererii online, așa cum este prezentat mai jos.
După înregistrarea cererii, veți trimite prin curier produsul pe care vreți să îl returnați, noi având posibilitatea de a deschide coletul și de a verifica dacă produsele sunt corespunzătoare.
Costul de transport este achitat de cumpărător și are valoarea specificată în factură. Nu se acceptă retur în oficiile poștale.
Produse de tip comandă realizată după specificații (indiferent de categorie), produsele care se pot deteriora rapid și cardurile cadou: nu pot fi returnate.
Produse cumpărate cu vouchere / carduri cadou:
Fiecare produs se returnează conform condițiilor de retur specifice categoriei din care face parte.
Reactivăm voucherul și îl puteți aplica. Dacă termenul de utilizare a expirat, nu îl veți mai putea folosi.
Reactivăm voucherul și restituim diferența. Dacă termenul de utilizare a expirat, nu îl veți mai putea folosi.
- Produsele se returnează în aceeași stare în care le-ați primit, ambalat corespunzător cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis), cu toate documentele însoțitoare și accesoriile/cadourile cu care au fost livrate.
- Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, pete, produsele cărora le lipsesc accesorii.
- Dacă ați cumpărat mai multe produse de același fel, ambalate individual, și vreți să le returnați pe toate, asigurați-vă că doar unul a fost desigilat. Returul celorlaltor produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.
Returnare online
Returnarea la sediul Portretica
Bine de știut dacă alegeți rambursarea sumei plătite
Produsele marcate în formularul de retur trebuie predate integral curierului, exact cum au fost bifate în site la solicitarea returului. Daca în coletul de retur se află produse diferite față de cele din formularul completat, după verificarea pachetului, plata returului va fi refuzată.
Bine de știut dacă alegeți voucher
Puteți returna produsele în termen de 14 zile de la data livrării, conform condițiilor de aici:
Portretica - Politica de returnare
Vă informam ca aveti dreptul de a returna produsele achiziționate de la Portretica, Adresa: Iași, str. Gradinarilor, nr.4, cam.4, sat Horpaz, com.Miroslava, email: contact@portretica.ro.
Spre exemplu, returnarea poate interveni în cazul în care considerați că produsele nu sunt conforme cu specificațiile de pe pagina de internet, produsele prezintă deteriorări sau produsele au fost livrate greșit (fără a respecta comanda efectuată). Exista situații în care returul nu este posibil (a se vedea paragraful "Produse care nu pot fi returnate" de mai jos).
Perioada de returnare
Cu exceptia cazurilor descrise la paragraful "Produse care nu pot fi returnate" de mai jos, perioada de returnare este de 14 zile începand cu ziua în care dumneavoastră sau persoana indicată de dumneavoastră a recepționat produsele comandate.
Exercitarea dreptului de a returna
În cazul în care doriți să returnați produse, este necesar ca în perioada menționată mai sus să ne informați cu privire la decizia dumneavoastră de a returna produsele, utilizând cererea online și veți primi prin e-mail confirmarea de primire a cererii de returnare.
Vă rugăm să expediați produsele sau sa ni le înmânați direct la sediu, obligatoriu însoțite de factura fiscală, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, în decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ați comunicat returnarea. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile.
Nota: În cazul clientilor care plasează comanda și au în istoricul activității lor pe site-ul nostru mai mult de 3 livrări refuzate ne rezervam dreptul de a stabili plata prin transfer bancar ca unică modalitate de plată, în relația cu aceștia.
Consecințele returnării
Daca alegeți să returnați produsele, vom rambursa orice suma pe care am primit-o de la dumneavoastră nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de a returna produsele.
În cazul în care ne expediați produsele, vă informăm că va trebui să suportați costul returnării produselor.
În cazul returnării complete (inclusiv în situația refuzului de recepție a comenzii sau a imposibilității de livrare) a produselor, costul transportului achitat de cumpărător va fi rambursat. În cazul unei returnări parțiale costul transportului efectuat nu va fi rambursat fiind costul transportului produselor recepționate și acceptate de dumneavoastră.
În cazul returnării sunteți responsabil pentru orice diminuare a valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor.
Vă informăm că ne rezervăm posibilitatea a amâna rambursarea până la momentul la care primim produsele sau până la momentul la care ne-ați furnizat dovada că ați trimis către noi produsele ce fac obiectul returnării.
Produse care nu pot fi returnate
Nu pot fi returnate următoarele tipuri de produse:
- produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care nu au fost sigilate de consumator;
- produsele realizate după specificațiile cumpărătorului
- produse care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri mecanice sau electrice (nesemnalate ca și defecte estetice în primele 48 de ore de la recepționarea produsului). Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate etc.
Pentru aceste tipuri de produse nu exista un drept de retragere conform art. 16 din OUG 34/2014.